Inne

Drukowana reklama nadal w cenie

Ostatnie lata to dynamiczny rozwój marketingu w postaci cyfrowej, a narzędzia marketingu internetowego wciąż są bardzo aktywnie rozbudowywane. Nie zmienia to jednak wcale pozycji i znaczenia klasycznego, drukowanego marketingu, z pomocą którego każda firma jest w stanie wyeksponować swoją obecność w danej przestrzeni, a także poinformować o własnej ofercie. Dlatego gadżety reklamowe przygotowywane obecnie w ramach najróżniejszych kampanii reklamowych, oferowane są w coraz wymyślniejszych formach, kształtach i kolorach oraz coraz to korzystniejszych cenach.

Widoczne logo firmy

Z punktu widzenia marketingu zupełnie podstawowym celem niemal każdej marki, także tej startującej w terenie lokalnym, powinno być utrwalenie nazwy, marki czy logo firmowego w świadomości jak największej rzeszy odbiorców. Do tego właśnie celu idealnie nadają się gadżety reklamowe, zwłaszcza te o funkcjonalnym i praktycznym charakterze, czyli takie, które mogą później przydać się klientowi w codziennym życiu, a są to przede wszystkim:

  • torby;
  • kalendarze;
  • materiały biurowe i papiernicze (papier firmowy);
  • broszury, ulotki, plakaty;
  • wizytówki;
  • banery, naklejki, plansze itp.

Masowe zamówienie dla korzyści finansowych

Naturalnie takie wizytówki czy plakaty mogą również zamawiać i projektować klienci indywidualni w rozliczeniu na pojedyncze sztuki. Niewątpliwie jednak gadżety reklamowe zamawiane na sztuki będą zdecydowanie bardziej kosztowne, aniżeli zamówienie hurtowe od razu liczone w setkach lub tysiącach egzemplarzy. Tylko w tym drugim wariancie istnieje możliwość daleko zakrojonych negocjacji handlowych – dla przedsiębiorców nie powinno to jednak stanowić żadnego kłopotu.